Sessizliğin Haykırışı

Başbakan:’Yargının işine karışmam.’

Yorum bırakın

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan HSYK kararnamesi sonucu görevi değiştirilen Savcı Zekeriya Öz’le ilgili değerlendirmede bulundu.

Başbakan yaptığı açıklama,  ”Ben yargının işine karışamam, yargı da benim işime karışmamalı” dedi.İngiltere’ye yapacağı resmi ziyaret öncesi Esenboğa Havalima’nında açıklamada bulundu. Açıklamanın ardında burada gazetecilerin sorularını yanıtladı.

Erdoğan yaptığı açıklamada,”Eğer hukuk devleti içinde Anayasa’nın belirlediği görevleri hepimiz kendi çerçevesi içinde yürütürsek hiçbir mesele kalmaz. Ben yargının işine karışamam, yargı da benim işime karışmamalı. Hepimiz eğer işimizi başarılı bir şekilde sürdürürsek zaten o zaman bu sorulara da gerek kalmayacaktır. Benim arkadaşlarımdan kim bu tür yorum yaptıysa bilemem. Eğer yapmışsa yanlış yapmış.

Şunu zaten söylüyoruz; gecikmiş adalet adalet değildir. Bir an önce bu adımların atılması gerekir diyoruz ki Yargıtayda, Danıştayda dairelerin çoğaltılması ve çalışanların adedinin artırılması noktasında bizler yasama olarak adım attık, görevimizi yaptık. Bundan sonra artık yine yargı görevini yapacaktır.

Artık yeterli eleman sayısı vardır, daireler artırılmıştır. İnşallah üst yargıda bu tür gecikmeler olmayacaktır. Temennim odur ki ilk adım mahkemelerinde de daha süratle neticeler alınır. Bu tutukluluk süreçleri uzamaz, daha kısa zamanda biter. Bu bizim temennimizdir. Bunun daha ötesine gitmek bizim görev alanımız değil.” dedi.

Görsel video için aşağıdaki linki tıklıyınız
http://www.facebook.com/?ref=home#!/video/video.php?v=197362926970710&oid=89580824356&comments

Yazar: bagermarhan

Aslında söylediklerimden çok, sakladıklarımda gizliyim. En iyisi anlamak için konuştuklarımdan çok, sustuklarıma kulak ver!

Bir Cevap Yazın

