Sessizliğin Haykırışı

Sen yine sevmedin beni

Yorum bırakın

Sen yine sevmedin beni

Oysa  ne de çok sevmiştimben seni

Öl deseydin ölebilirdim

Fakat yine sevmedin beni

Hayat bu ya illa biri sevecek diğeri sevmeyecek

Öyle değil miydi tarihteki büyük aşklarda

Boşuna mı Leyla Uğruna Mecnun’un yollara düşmesi

Oysa ne çok istemiştim farklı olmasını

Bu durumun tarihte kalmasın

Herşeye rağmen sen yine sevmedin beni

Oysa ne çok sevmiştim ben seni.

Yazar: bagermarhan

Aslında söylediklerimden çok, sakladıklarımda gizliyim. En iyisi anlamak için konuştuklarımdan çok, sustuklarıma kulak ver!

Bir Cevap Yazın

